Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Michael Coppens

|
Geplaatst: 25-09-2011 13:59:37 Onderwerp: |
|
|
|
spijtig natuurlijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 01-10-2011 01:14:35 Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb mijn rondje interacten afgerond! Ik heb met iedereen interact die op overdreven stond!
Enkel met Harry (gemiddeld) en Fons (overdreven) heb ik niet kunnen communiceren omdat ik geen vriend ben
Ook nog even melden dat er vanaf heden een nieuwe keeper is
Het gaat om Rahamim Mesika, 19-jarige Israelier die enorm goed traint! Traint 3.97 skills per week, wat voor een keeper bijzonder goed is!
Martijn, jij mag hem op de uitleenlijst zetten.. ik ga hem uitlenen aan RAEC Mons.. is een GK-farm, dus ideaal voor hem de volgende seizoenen!!!
Bedoeling is dus dat hij mijn opvolger zal worden in het doel!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 01-10-2011 04:15:15 Onderwerp: |
|
|
|
Voila... eerste rondje interacten heeft precies al zijn vruchten afgeworpen
Mathieu, Maxim, Laurens en Pim hebben nu moraal Heel hoog.. dus toch al beter dan Overdreven
Dus mensjes.. interacten maar want vandaag staat een megabelangrijke match voor plaats 2 op het programma!!  |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 01-10-2011 09:01:05 Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb gisteren al mijn ronde gedaan... Het geeft uiteindelijk toch wel zijn resultaat  _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 01-10-2011 09:19:40 Onderwerp: |
|
|
|
Speeldag 6
RSCT - SCA
Vandaag willen we bloed, zweet en tranen zien. We gaan alles geven om de drie punten naar huis te nemen en de tweede plaats te pakken. Succes iedereen!
Iedereen speelt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 01-10-2011 09:23:57 Onderwerp: |
|
|
|
Interacties gedaan. Er zijn nog een aantal spelers van overdreven naar heel hoog. Het ziet er goed uit. Fitheid is ook in orde voor de ploeg.
Wedstrijd items van +8 of +10 voor deze match is vrij belangrijk. Zeker wat het aanvallende deel van de ploeg betreft.
Ik heb er vertrouwen in dat we een goeie wedstrijd gaan spelen.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
laurens vossen
|
Geplaatst: 01-10-2011 09:53:31 Onderwerp: |
|
|
|
ik ga nu mijn rondje interacten om te zien of ik nog iets kan veranderen, ik zal men schoenen en truitje uit de kast halen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 01-10-2011 14:56:27 Onderwerp: |
|
|
|
Ik ben naar heel hoog gegaan, dus interacten is niet meer nodig voor mij
Ik heb net mijn truitje en handschoenen uit de kast gehaald en bij mijn skills gevoegd Ben gisteren ook nog naar 21 gestegen op uitkomen... tis beter dan niks eh  |
|
Terug naar boven |
|
|
laurens vossen
|
Geplaatst: 01-10-2011 16:04:35 Onderwerp: |
|
|
|
ik heb men items al ingesteld anders vergeet ik het mss nog, enige opstelling mss? of gaan we voor de verrassing? |
|
Terug naar boven |
|
|
Michael Coppens

|
Geplaatst: 01-10-2011 17:30:33 Onderwerp: |
|
|
|
lap op achterstand na een smerige fout en een penalty  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 02-10-2011 00:09:50 Onderwerp: |
|
|
|
2-1 vlak voor tijd is dik tegen de gang in!! Hadden meer balbezit en meer schoten binnen het kader... echt wel balen momenteel eigenlijk!!
Hoe komt het dat we de laatste weken zo moeilijk scoren? |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 02-10-2011 12:40:37 Onderwerp: |
|
|
|
Tommasi schreef: |
2-1 vlak voor tijd is dik tegen de gang in!! Hadden meer balbezit en meer schoten binnen het kader... echt wel balen momenteel eigenlijk!!
Hoe komt het dat we de laatste weken zo moeilijk scoren? |
Inderdaad, is toch wel opvallend. misschien aan de opstelling, toeval? _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 08-10-2011 09:46:05 Onderwerp: |
|
|
|
Speeldag 7
SCA - KV Oostende
Vandaag terug een bot als tegenstander. Hierdoor kunnen we met een andere opstelling spelen. De opstelling was niet de reden van de 2 voorbije verlieswedstrijden, maar tegen botteams hebben we sowieso geen 4 verdedigers nodig. En aangezien we op dit moment maar 3 verdedigers in de basiself hebben, is de keuze snel gemaakt: 3-4-3 tegen botteams. We gaan uit van 3 punten.
De nummers 1 en 2 spelen vandaag tegen elkaar wat ons de mogelijkheid biedt om weer wat dichter te komen bij de 2e plaats. De titel halen wordt moeilijk, maar de 2e plaats geven we zeker nog niet op.
Iedereen speelt.
Wissels
Vossen -> Tack (55)
Vanhelleputte -> Martinet (70)
Succes!
* wedstrijd items: vrije keuze voor iedere speler. Ikzelf gebruik ze sowieso.
* rondje interacten gedaan met spelers waar het ging. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 08-10-2011 10:41:07 Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb net ook mijn rondje interacten gedaan bij de spelers waar het nodig bij was. Bij iedereen met overdreven dus
Ik zag enkel nog dat André, Mathieu en Jorryd nog op overdreven staan.. dus misschien nog iemand mee interacten en het hier posten?
Ik sta zelf terug op heel hoog.. dus interactie met mij is niet meer noodzakelijk. Ik gebruik mijn items ook.. maar het is +6.. tegen een bot maakt dat weinig verschil of je nu +6 of +8 gebruikt
Dus aan iedereen... we gaan vandaag nog eens voor een ouderwetse score eh!!!! Laat die dubbele cijfers maar komen Staan we qua doelpunten ook al wat sterker én ik zal op 100% fitheid staan.. jiehaaa  |
|
Terug naar boven |
|
|
laurens vossen
|
Geplaatst: 08-10-2011 12:47:03 Onderwerp: |
|
|
|
mathieu heb ik op heel hoog gekregen, de rest nog steeds overdreven |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 08-10-2011 15:11:25 Onderwerp: |
|
|
|
Is ook al goed dat Mathieu ook op heel hoog staat... interacten helpt dan toch wel wat
Dus wie nog niet gecommuniceerd heeft, doe het nog even met die die op overdreven staan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jorryd
|
Geplaatst: 08-10-2011 21:30:05 Onderwerp: |
|
|
|
euj, er nog eens 2 ingelegd, niks moraal overdreven, ik ben gewoon zo goed  |
|
Terug naar boven |
|
|
laurens vossen
|
Geplaatst: 14-10-2011 22:23:33 Onderwerp: |
|
|
|
forzaaaaaaaaaa antwerp!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 15-10-2011 02:49:28 Onderwerp: |
|
|
|
Rondje interacten zit er weeral op se
Heb met Martijn, Michael, Mathieu, Pim, Franky, Xander, Jorryd, Laurens en André geinteract! Heeft wel nog niks uitgehaald want iedereen is op overdreven blijven staan
Maar zij die nog willen interacten: doen doen doen
Heb ook met wie het nodig had bij de jeugd gecommuniceerd  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 15-10-2011 09:47:37 Onderwerp: |
|
|
|
Speeldag 8
SCA - Sporting Brussels
De opdracht is heel simpel: de drie punten pakken.
Iedereen speelt.
Wedstrijd items zijn een voordeel.
Interacten!
Wissels
Franssen -> Vossen (rust)
Lovre -> Coppens (55)
Succes!
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 15-10-2011 09:52:37 Onderwerp: |
|
|
|
Interacties
Ik heb ondertussen met onderstaande spelers ook gecommuniceerd. Spelers waarbij de naam in het groen staat zijn in orde nu, spelers in het rood hebben nog interactie nodig.
Eerste ploeg
Mathijssen
Hoelebrandt
Vanhelleputte Y.
Vossen
Coppens
Franssen
Pfaff
Jeugd
Athanasiadis
Verstappen
Vanhelleputte M.
Met de andere spelers kon ik niet interacten. |
|
Terug naar boven |
|
|
laurens vossen
|
Geplaatst: 15-10-2011 10:25:37 Onderwerp: |
|
|
|
mathieu en michael staan terug goed na mijn ronde, de rest niet veel verandert. |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 15-10-2011 12:55:56 Onderwerp: |
|
|
|
laurens vossen schreef: |
mathieu en michael staan terug goed na mijn ronde, de rest niet veel verandert. |
Ik heb ook mijn rondje interacten achter de rug.
Bij volgende spelers kan ik niet communiceren en verstuurde een vriendschapsverzoek:
Fons Tack
Pim Franssen
Xander Matthijs
Bij de rest heb ik interactie gehad, die dit nodig had. Weinig resultaat was helaas de balans...
PS: Als ik met Lovré wil communiceren komt het volgende op mijn scherm: Je hebt niet genoeg interactie punten hiervoor! Wat is dit, wat kan ik eraan doen? _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
laurens vossen
|
Geplaatst: 15-10-2011 13:56:24 Onderwerp: |
|
|
|
dat je interactiepunten niet meer voldoende zijn, wat je eraan kan doen is mij ook een raadsel, maar je krijgt er wel bij maar wanneer weet ik niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 15-10-2011 21:52:25 Onderwerp: |
|
|
|
Mooie 11-0... goed voor de moraal en het doelsaldo  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 16-10-2011 05:16:08 Onderwerp: |
|
|
|
Net de loting voor de beker gezien
Spelen in Brussel tegen SV Gent (begrijpen wie het begrijpen kan ). Ze spelen in D-3 en staan op de 3e plaats, hebben 1 human speler (17-jarige die al 54 dagen niet meer online komt ), maar voor de rest niets om ongerust over te zijn
Gaan we voor het record? Nou en of  |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 16-10-2011 10:33:38 Onderwerp: |
|
|
|
Mooie overwinning 11-0 , goed voor de moraal. Maar verder wil deze drie-punter niets zeggen...
Voor de beker kunnen misschien enkele spelers rust gebruiken? (=meer trainingen, minder vermoeidheid) _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 16-10-2011 21:09:14 Onderwerp: |
|
|
|
De zege op zich zijn we weinig mee, alleen dat het gat niet groter wordt
Maar die 11 doelpunten zijn wel belangrijk moesten we toch gelijk eindigen met RSCT... wie weet
Voor de beker.. we hebben een kleine kern, dus veel mensen sparen zal moeilijk gaan.. maar het is de keuze van de manager  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 18-10-2011 10:30:21 Onderwerp: |
|
|
|
In verband met de bekermatch van morgen:
Ik zou iedereen laten spelen zodat er 4 man fitheid kan sparen. Wie liever minder dan 90 minuten speelt, mag zich hier vrijwillig voor opgeven.
Vanavond maak ik de ploegopstelling (morgen heb ik geen tijd).
Ik zoek 2 man die er eerder afgaat en 2 man om in te vallen. Eventueel alle 4 één helft. Laat maar horen.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
laurens vossen
|
Geplaatst: 18-10-2011 11:17:30 Onderwerp: |
|
|
|
ik schik me wel, ik zal het morgen wel zien  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 18-10-2011 20:04:38 Onderwerp: |
|
|
|
Beker, Ronde 1
SV Gent - SCA
De bekercompetitie heeft voor ons absoluut geen waarde. Competitie heeft prioriteit. Dit wil zeggen dat voor de bekerwedstrijden in de wedstrijd orders 'vermijd vermoeidheid=ja' toegelaten is. Wie dit doet, moet er wel aan denken om terug om te schakelen op 'nee' voor de competitiewedstrijden.
Wissels tijdens de rust om fitheid te sparen:
Franssen -> Tack
Govaerts -> Coppens
Wedstrijditems zijn niet verplicht.
Ikzelf gebruik de +6items, omdat ik deze voor de competitie toch niet gebruik.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Michael Coppens

|
Geplaatst: 21-10-2011 09:00:01 Onderwerp: |
|
|
|
2 wedstrijden niet echt kunnen volgen, want was op reis. Nu ik terug ben in het toch wel erg koude landje, gaat de concentratie terug naar m'n 2de favo ploeg  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 22-10-2011 08:33:03 Onderwerp: |
|
|
|
Speeldag 9
FC Charlotte - SCA
Vandaag spelen we een belangrijke uitwedstrijd. Als we hier verliezen komt FC Charlotte naast ons in de stand en dat moeten we vermijden. Op dit moment hebben we defensieve problemen en de opstelling is daarom nog onder voorbehoud. Voor de wedstrijd begint, zal ik alles nog eens herbekijken en eventueel zijn er nog aanpassingen mogelijk omdat met slechts 3 verdedigers spelen tegen een rechtstreekse concurrent niet ideaal is. Op dit moment zijn er echter niet veel mogelijkheden omwille van fitheidproblemen.
Voorlopig:
* geen wissels.
* Lovre en Pfaff spelen niet.
* Wedstrijditems zéér belangrijk !!
* Interactie ook zeker nog nodig !!
Succes aan iedereen en hopen dat we stevig genoeg in onze schoenen staan.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Jorryd
|
Geplaatst: 22-10-2011 09:31:40 Onderwerp: |
|
|
|
Doeme, had mijn training aangepast maar heb blijkbaar niet op bewaren geklikt, zal maar 89% zijn vandaag...
Indien nodig kan ik doorschuiven naar DC, heb daar in het verleden nog gespeeld (nog 15% ervaring)en heb er wel de skills voor, maar ge ziet maar  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 22-10-2011 10:50:20 Onderwerp: |
|
|
|
Voila, interacten is gebeurt! Stonden er niet meer al te veel op overdreven, dus viel deze keer wel mee om te interacten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 22-10-2011 10:58:20 Onderwerp: |
|
|
|
Nog net voor de match nog even herstelvermogen naar 83 gezet en ook uitkomen op 23 geskilld Om 16u nog ene keer fitness trainen en ik kan met 100% aan de wedstrijd beginnen + 2 skillstijgingen én wedstrijditems +8...
HELEMAAL KLAAR!!!  |
|
Terug naar boven |
|
|
laurens vossen
|
Geplaatst: 22-10-2011 15:50:28 Onderwerp: |
|
|
|
mijn interactie heeft niet geholpen jammer genoeg. ik zal men items installeren en we gaan weer voluit voor de winst!!. |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 22-10-2011 16:50:49 Onderwerp: |
|
|
|
Tactiekwijziging
Aangezien FC Charlotte een redelijke goede ploeg heeft, gaan we toch met 4 verdedigers spelen en komt Lovre bij in de ploeg. Hoelebrandt speelt vandaag noodgedwongen als linksback. Centraal komen dan Coppens en Vanhelleputte te staan met daarvoor Govaerts. Hopelijk staan we zo sterk genoeg om de Charlotters tegen te houden. Voorin spelen we dan met 2 spitsen en zal Vossen het middenveld ondersteunen. In de 60e minuut komt Franssen hem hierin vervangen.
Woensdag hebben we opnieuw een bekerwedstrijd, dus ik verwacht dat de fitheidproblemen nog wel even aanhouden. Oorzaak is het vele reizen wat voor extra fitheidverlies zorgt. Voor onze ploeg is het niet slecht als we vrij snel uit de beker liggen (wat ik stiekem hoop).
In ieder geval: Succes zo dadelijk !!
 |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 24-10-2011 18:05:59 Onderwerp: |
|
|
|
Goeie tactiek van onze coach. 0-2 winst  _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 25-10-2011 18:28:02 Onderwerp: |
|
|
|
Beker, Ronde 2
FC Mons - SCA
Aangezien de beker totaal geen waarde heeft voor ons zijn dit ideale wedstrijden om andere opstellingen uit te proberen. We treden morgen aan in 3-3-4 met 2 backs en 1 centrale verdediger. De verdedigende middenvelder wordt verondersteld in de eerste plaats de verdediging te ondersteunen indien nodig. De flankspelers ondersteunen op hun manier onze 4 spitsen.
Wissels tijdens de rust
Govaerts -> Coppens
Hoelebrandt -> Vanhelleputte
* 4 spelers kunnen fitheid sparen. Er is ook nog de mogelijkheid om bij de wedstrijd orders 'vermijd vermoeidheid' op JA te zetten. Let er wel op dit voor zaterdag opnieuw aan te passen.
* Wedstrijd iteams zijn niet verplicht. Bekerwedstrijden zijn wel handig om wedstrijd items lager dan +8 op te werken.
Succes !
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 27-10-2011 04:07:14 Onderwerp: |
|
|
|
3e ronde is een feit... en volgende ronde wacht ons Dynamo Herne... dus naar alle waarschijnlijkheid zijn we na volgende week nog niet verlost van de beker
Is wel jammer ergens.. niet zozeer voor mij, fitheid is niet echt een probleem, maar bij anderen wel en daarom is het jammer dat we ook de volgende ronde tegen een haalbare ploeg spelen..
Ik zou zeggen, we geven de U19 een kans.. maar hun schema staat afgesteld op 1 match in de week
Maar we kunnen bijv. Bas al eens laten proeven van de eerste ploeg.. ideale wedstrijden en zo spaart Maxim zijn fitheid... kan nooit kwaad eh  |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 28-10-2011 11:16:08 Onderwerp: |
|
|
|
Tommasi schreef: |
3e ronde is een feit... en volgende ronde wacht ons Dynamo Herne... dus naar alle waarschijnlijkheid zijn we na volgende week nog niet verlost van de beker
Is wel jammer ergens.. niet zozeer voor mij, fitheid is niet echt een probleem, maar bij anderen wel en daarom is het jammer dat we ook de volgende ronde tegen een haalbare ploeg spelen..
Ik zou zeggen, we geven de U19 een kans.. maar hun schema staat afgesteld op 1 match in de week
Maar we kunnen bijv. Bas al eens laten proeven van de eerste ploeg.. ideale wedstrijden en zo spaart Maxim zijn fitheid... kan nooit kwaad eh  |
Ik ben voor! Als er nog jonkies willen proeven van het grote werk (zorgt ook voor snellere stijging van hun ERVARING), t'is hun kans... _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 29-10-2011 04:35:23 Onderwerp: |
|
|
|
Even een vraagje.. is het vandaag interessant om nog te interacten?! Want we spelen niet echt tegen een sterke tegenstander, dus misschien beter de interactiepunten sparen voor ons tweeluik tegen SOAP en RSCT?
Daar is het vooral belangrijk denk ik om de moraal niet op overdreven te hebben staan.. tegen Dynamo zal het wel niet zo een grote weerslag hebben op het feit dat er veel op overdreven staan eh...
Allé.. was het zo juist ah denken eh  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 29-10-2011 08:43:26 Onderwerp: |
|
|
|
Voor iemand met weinig interactiepunten is het mss beter om wat te sparen in dit geval.
Voor anderen die wel genoeg hebben, maakt het ni uit want die kunnen gewoon iedere week interacten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 29-10-2011 09:07:38 Onderwerp: |
|
|
|
Speeldag 10
SCA - Dynamo Herne
Thuiswedstrijd waarin we gewoon het maximum aantal punten moeten pakken. De derde plaats is zo goed als binnen. Dus we kijken alleen maar omhoog. 4 punten ophalen is heel moeilijk, maar we blijven erin geloven tot het mathematisch niet meer mogelijk is. Vandaag gaan we de spitsen wat rust gunnen en krijgt Bas Wattripont zijn eerste speelminuten.
Wissels
Martinet -> Wattripont (60)
Mardulier -> Franssen (60)
Tack -> Vossen (60)
Succes!
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 29-10-2011 13:42:57 Onderwerp: |
|
|
|
Goh, onmogelijk is het niet.. maar het wordt een hele klus om die 4 punten nog dicht te krijgen Gewoon thuis van RSCT winnen en dan zijn we al een stukje op weg  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 02-11-2011 09:47:51 Onderwerp: |
|
|
|
Beker, Ronde 3
Dynamo Herne - SCA
Vandaag spelen we opnieuw tegen Dynamo Herne. Eerst was de bedoeling om de jongeren in te zetten voor deze wedstrijd, maar aangezien ze zaterdag een belangrijke wedstrijd hebben om het behoud in eerste klasse -19, zijn we van dat idee afgestapt. Er moet immers een week tussen zitten als er spelers van het ene naar het andere elftal worden overgeheveld om ze terug te kunnen zetten. En in dat geval hebben we zaterdag geen ploeg.
We spelen in een aanvallende 3-5-2 en wisselen weer tijdens de rust om 6 spelers fitheid te laten sparen. Alle spelers mogen nog steeds voor bekerwedstrijden fitheid sparen door de wedstrijd orders aan te passen.
Wissels tijdens de rust
Vossen -> Matthijs
Wattripont -> Lovre
Coppens -> Hoelebrandt
Succes  |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 02-11-2011 13:10:20 Onderwerp: |
|
|
|
Succes aan iedereen. Mijn vermoeidheid alvast aangepast... _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 02-11-2011 19:52:00 Onderwerp: |
|
|
|
1-3 gewonnen... laat nu maar die eersteklasser komen ze!!!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 02-11-2011 20:04:18 Onderwerp: |
|
|
|
Pfffffff.... Achtste finale vd beker...
FC Mons - SCA!! Mons speelt in C-4 Dus kwartfinale zal al wel een zekerheid zijn!
Nog een weekje langer sukkelen met de conditie  |
|
Terug naar boven |
|
|