Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Michael Coppens

|
Geplaatst: 31-03-2011 12:17:16 Onderwerp: |
|
|
|
Rainer Ceulemans schreef: |
Mijn eerste geel ooit  |
het viel mij gisteren ook op ... plotseling 2 gele kaarten. Een zeldzaamheid zowaar |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 02-04-2011 09:03:29 Onderwerp: |
|
|
|
Speeldag 12
KFC Brugge - SCA
Er staat in principe niks meer op het spel. We kunnen dus vrij voetballen en volop de aanval kiezen. En wie weet, als we dicht genoeg bij D-Generation X kunnen blijven in de stand, is dat mirakel heel misschien tóch nog mogelijk.
Succes!
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 02-04-2011 18:53:46 Onderwerp: |
|
|
|
Hoppah, 0-11 gewonnen
Goe gedaan gasten!!!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Michael Coppens

|
Geplaatst: 03-04-2011 03:06:04 Onderwerp: |
|
|
|
yes gescoord vanop 21 meter ... niet slecht voor een verdedigende middenvelder  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 09-04-2011 10:39:51 Onderwerp: |
|
|
|
Speeldag 13
Kortrijk FC - SCA
Voorlaatste wedstrijd van de competitie. We zijn naar Gent gekomen om de drie punten mee naar huis te nemen en bovendien nog wat aan ons doelpuntensaldo te werken. We gooien vandaag ook 2 nieuwe spelers in de strijd. Jong talent Arnold Van Hoof en routinier Damiaan Dewaele vormen de centrale verdediging.
Normaal gezien komen Pim, Harry en Sammy niet in actie. We geven op dit moment liever de voorkeur aan spelers die online komen.
Succes!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Michael Coppens

|
Geplaatst: 09-04-2011 11:01:29 Onderwerp: |
|
|
|
komaan mannen, bij winst staan we terug 3de ... toch voor 1 week!
mss kunnen we het op een akkoordje gooien met onze tegenstander van volgende week ze zijn tegen dan immers al kampioen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Michael Coppens

|
Geplaatst: 09-04-2011 20:02:51 Onderwerp: |
|
|
|
0-7 en terug naar de 3de plaats.
2 many spartans werd ondertussen ook kampioen. Misschien spelen ze met een mindere ploeg volgende week ... let's hope so. |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 10-04-2011 11:16:07 Onderwerp: |
|
|
|
0-7! Lekker...
Alles baterij'tjes opladen en hopen op aankomende zondag... _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
damiaan
|
Geplaatst: 12-04-2011 12:25:41 Onderwerp: |
|
|
|
Michael Coppens schreef: |
0-7 en terug naar de 3de plaats.
2 many spartans werd ondertussen ook kampioen. Misschien spelen ze met een mindere ploeg volgende week ... let's hope so. |
Let's hope ! maar ik zou er niet op rekenen. Waarschijnlijk zijn ze al aan het onderhandelen me betere spelers met de belofte op 1ste klasse voetbal.
Kunnen jullie nog even mijn individuele orders checken.
Heb vb bij hoekschoppen verdedigend op 1ste paal gezet, maar ik zou daar niet graag met 2 staan.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 12-04-2011 20:30:12 Onderwerp: |
|
|
|
Op dit moment is da eigenlijk ni echt op mekaar afgestemd.
We kunnen naar volgend seizoen toe wel een topic openen dat iemand zich daar per linie of zo eens goed mee bezig houdt.
Kan een voordeel zijn dat voor bvb de verdedigers iemand van de verdediging is die da op zich neemt. En zo voor elke linie.
Lijkt dit iets?
Wat vindt de rest hiervan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Michael Coppens

|
Geplaatst: 13-04-2011 08:42:24 Onderwerp: |
|
|
|
zijn inderdaad nog zaken die ons wellicht sterker kunnen maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
damiaan
|
Geplaatst: 13-04-2011 12:05:27 Onderwerp: |
|
|
|
Individuele orders zijn inderdaad heel belangrijk.
Mag op een forum, maar het is vooral een taak van de manager. Wij hoeven eigenlijk enkel maar op accepteren te klikken.
Ik zou een topic per match maken. En daar alles ineens opzetten. Opstelling, interacten, gevraagde fitheid, eventueel talenten te gebruiken. Individuele orders.
Het is zeker in het begin wat werk, maar na 1 seizoen waarschijnlijk al meer routine.
Coach beslist steeds en heeft het laatste woord, maar extra informatie draagt er wel toe bij dat hij goede beslissingen kan nemen. |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 14-04-2011 22:23:30 Onderwerp: |
|
|
|
akkoord!!!  _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
damiaan
|
Geplaatst: 15-04-2011 12:10:26 Onderwerp: |
|
|
|
Ik ben eens gaan kijken naar de ploeg en speelwijze van 2 many spartans.
Dit zijn mijn conclusies :
- alle spelers zijn tussen de 27-31 jaar en uitstekend getraind. Dus ook tegen een B-ploeg maken wij weinig kans.
- de ploeg kan probleemloos meedraaien als middenmoot in eerste klasse.
Ze spelen steeds met 4 verdedigers en meestal 2 of 3 spitsen.
4 a 5 spelers gebruiken het talent " bliksemse snelheid" Dit houdt in dat ze snelheid + 20 en positiespel +10 krijgen. Dit ten koste van de conditie. ( ze worden dus sneller moe en kunnen hun snelheid minder lang aanhouden )
Wat wij kunnen doen is ergens in de 2 helf wat wissels doorvoeren om gebruik te maken van de extra vermoeidheid. Maar dat zal zowat het enige zijn.
Bij het hanteren van talenten moet je uitgaan van een nederlaag. Ikzelf zal mijn talent " ieder voor zich " +10 % bij voorsprong voor deze match zeker uitschakelen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Michael Coppens

|
Geplaatst: 15-04-2011 12:28:25 Onderwerp: |
|
|
|
dat klinkt inderdaad als logisch. Had de ploeg ook al eens bekeken en lijkt mij een zeer sterke ploeg. Onze ploeg is een stuk jonger natuurlijk. We moeten hopen dat dame fortuna wat aan onze kant staat
ik ga straks eens m'n individuele orders overlopen en posten |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 16-04-2011 08:49:58 Onderwerp: |
|
|
|
Speeldag 14
SCA - 2 Many Spartans
Redelijk overbodige wedstrijd. De derde plaats vasthouden lijkt onmogelijk. Het niveauverschil tusse de 2 ploegen is heel groot. We zetten zoals Damiaan aangaf vandaag al onze spelers in. Afwachten of het verschil zal maken.
Wedstrijditems zijn een voordeel.
Wedstrijd orders ga ik mij mee bezig houden vanaf volgend seizoen. Het zal niet simpel zijn, omwille van het feit dat we een aantal spelers hebben die niet actief zijn of niet genoeg zijn om een perfecte balans op te bouwen.
Succes !
Voor wie wil interacten
Ik sta op overdreven
Een aantal spelers nog op gemiddeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 16-04-2011 14:15:12 Onderwerp: |
|
|
|
Rainer Ceulemans
Vandaag speelt Rainer Ceulemans zijn laatste officiële wedstrijd voor SCA. Volgend seizoen zal hij bij Soccerdreams de achterhoede versterken en een voormalig teamgenoot weerzien (Jensie Verhulst).
Ik wil Rainer graag bedanken voor zijn tijd bij onze club. We zien een clubicoon niet graag vertrekken, maar willen ook zijn persoonlijke ambities niet in de weg staan. Succes bij Soccerdreams! |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 16-04-2011 14:16:50 Onderwerp: |
|
|
|
Staat er trouwens nog iemand op overdreven?
Heb al geinteract met de spelers die op gemiddeld stonden. Bij Harry Pfaff nog geen effect. |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 16-04-2011 17:09:13 Onderwerp: |
|
|
|
Laat maar. De wedstrijd is bezig ondertussen.
We maken misschien geen kans op de overwinning, maar we vestigen wel een record. Met 28289 mensen in de tribunes hebben we een nieuw hoogste toeschouwersaantal in de clubgeschiedenis.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
damiaan
|
Geplaatst: 16-04-2011 19:26:42 Onderwerp: |
|
|
|
Joehoe.
Financiële situatie staat ook op rijk.
We hebben wel een serieuze pandoering gekregen, maar als je de andere uitslagen ziet van 2 many spartans. dan valt het nog mee.
Het zal dan toch de 4de of nog de derde plaats worden.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 17-04-2011 11:41:09 Onderwerp: |
|
|
|
Tis datte, we krijgen misschien een pandoering, maar het is niet meer dan logisch als je hun ploeg bekijkt!!!
Ik denk dat we het maximale eruit hebben gehaald met deze ploeg, maar met enkele versterkingen naar volgend seizoen toe moeten we beter kunnen doen!
Volgend jaar krijgen we waarschijnlijk het botteam uit eerste erbij, dus moeten we voor de 3e plaats gaan! En misschien zelfs de 2e als we Generation kunnen kloppen!
Dus mannen... merci voor het mooie seizoen en hup, op naar volgend seizoen!!! Ik zal er nog bijzijn!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Michael Coppens

|
Geplaatst: 18-04-2011 13:35:31 Onderwerp: |
|
|
|
slechts 13 tegendoelpunten vind ik alvast ook een mooie prestatie! |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 18-04-2011 15:39:23 Onderwerp: |
|
|
|
Inderdaad, en dit zonder echt goede CV's Als we volgend seizoen Damiaan en nog een goede CV er kunnen zetten... Wij blijven zoeken naar versterkingen, maar 't is ni makkelijk
Misschien kent iemand vd ploeg nog mensen die dit al spelen en ze kunnen overhalen? Of misschien oude ploeggenoten?
Alle hulp is welkom  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 19-04-2011 11:12:31 Onderwerp: |
|
|
|
Het seizoen zit erop en het mag duidelijk zijn dat we opnieuw progressie hebben geboekt. Als de loting voor volgend seizoen een klein beetje meevalt, dan strijden we definitief mee voor de top 3.
SCA - FC Mechelen
Morgen spelen we een friendly tegen een zwakke bot uit D. Financieel hebben we het niet echt nodig, maar ik laat de wedstrijd toch door gaan omwille van onze moraal. Die kreeg zaterdag een tik en met een overwinning staan we sneller weer op maximum.
Wedstrijd orders voorlopig nog zelf te kiezen. Donderdag maken we er werk van.
- Vermijd vermoeidheid mag op JA staan.
- Wedstrijd items mag, maar is niet verplicht. Alleen gebruiken als je er nog hebt. Niet speciaal kopen, het is maar een friendly.
- Morgen volgt de opstelling. Iedereen speelt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 19-04-2011 12:46:13 Onderwerp: |
|
|
|
Dat is waar! Mocht ex-Geneva (nu FC Antwerepen) in onze reeks komen, wat normaal ook zo is.. dan doen we mee voor de top 3... en dan hangt er vanaf hoe we ons kunnen versterken, en dan kunnen we misschien, met wat geluk, meedoen voor de 2e plaats! Want we eindigen niet zo gek ver achter Generetion hoor!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
damiaan
|
Geplaatst: 24-04-2011 11:08:35 Onderwerp: |
|
|
|
En als je meedoet voor de titel gaan wij altijd gemakkelijker spelers aantrekken.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 24-04-2011 12:34:16 Onderwerp: |
|
|
|
Ja, das ook waar! Maar het kan toch niet iedereen overtuigen ze...
Speeltijd krijgen, een mooi loon, eventueel meedoen voor plaats 2 en binnen enkele jaren voor de titel. Heb de indruk dat veel jonge gasten voor het geld kiezen bij ploegen waar ze de eerste 5 jaar amper zullen spelen. Kunnen altijd uitgeleend worden, dat is waar
Maar toch jammer soms ze Maar om mee te doen voor de titel dit seizoen zijn we nog niet klaar! |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 25-04-2011 16:44:56 Onderwerp: |
|
|
|
Zoals verwacht komt Sporting Brussels ons vervoegen...
Minstens voor plaats 3 gaan! _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 26-04-2011 09:12:38 Onderwerp: |
|
|
|
Ja, Brussels komt er wel bij, maar de logica is ook deze keer ver te zoeken hoor!!!!
ZF FC komt uit eerste naar B-1 terwijl ze vorig jaar uit B-2 kampioen zijn geworden??? FC Antwerpen (voorheen Geneva) is vanuit B-1 naar eerste gegaan en zakt nu naar... B-2!!! Is er iemand die dit nog kan begrijpen???
Het is te hopen dat ZF FC een bot wordt, want anders denk ik dat we het moeilijk krijgen voor die 3e plaats hoor!!! Zeepjes zijn helemaal ongrijpbaar, want die hebben weer enkele goede spelers aangetrokken. Generation zaten we dichtbij, maar als we geen betere spelers krijgen op bepaalde posities, vrees ik dat deze ook te sterk zullen zijn!
En ZF is afwachten.. zijn niet eens 11 spelers, de manager komt nauwelijks onlijn! Daar tegenover staat wel dat het allemaal spelers van 30 of 31 zijn...
Dus zal afwachten worden hoe we ons de komende weken nog kunnen versterken, maar ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor hoor! |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 27-04-2011 17:05:01 Onderwerp: |
|
|
|
In de rapte nog een friendlyke.
Thuis tegen FC Antwerpen (vroeger Geneva, nu bot in B2) |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 28-04-2011 09:29:25 Onderwerp: |
|
|
|
Goed om iedereen wat speelminuten te geven en het zelfvertrouwen wat op te krikken (als dit al nodig was-
6-0 _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 04-05-2011 15:48:01 Onderwerp: |
|
|
|
Voorbereiding deel 3
De laatste friendly van de voorbereiding spelen we tegen Club Genk (bot). Zaterdag start dan de competitie.
Iedereen speelt.
De jongeren starten in deze friendly in de basis.
Wedstrijditems prima, maar niet speciaal kopen voor een friendly.
Vermijd vermoeidheid mag vandaag nog op JA staan.
Luca Timmermans is er niet meer bij. Hij heeft zijn contract opgezegd om in Israel een clubje te trainen. Het was fijn geweest als hij dit op voorhand had laten weten. Maar jammer genoeg is niet iedereen even loyaal tegenover de club. Ook Sam Goris is weg. Hij voelde zich bij ons niet goed en heeft besloten in onderling overleg terug te gaan doppen.
Wat transfers betreft volgen we nog altijd verschillende pistes. Later hierover meer.
Van zogauw Kenneth zijn fs silver is goedgekeurd start ook onze U19 op.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 04-05-2011 16:33:00 Onderwerp: |
|
|
|
Ik vind het eigenlijk wel heel onnozel van Luca om het op deze manier te doen!!!
En ik snap het ni goed wat em daar gaat doen.. hij kwam nu al amper online???
Pfffff, kunnen we wel weer opnieuw beginnen met zoeken, en ik was zo blij dat onze club voor volgend seizoen rond was
Kheb naar ne FC gestuurd, dus nu maar wachten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Calum
|
Geplaatst: 04-05-2011 22:06:04 Onderwerp: |
|
|
|
Kan de volgende keer misschien wat vroeger vermeld worden wanneer er een oefenmatch is en dan misschien vragen of iedereen wil spelen? Nu ligt mijn hele training overhoop.
Ik had graag niet gespeeld omdat in oefenmatchen je toch bijna geen ervaring krijgt en dat weegt niet op tegen het fitnessverlies. |
|
Terug naar boven |
|
|
jenske

|
Geplaatst: 04-05-2011 22:30:39 Onderwerp: |
|
|
|
Calum schreef: |
Kan de volgende keer misschien wat vroeger vermeld worden wanneer er een oefenmatch is en dan misschien vragen of iedereen wil spelen? Nu ligt mijn hele training overhoop.
Ik had graag niet gespeeld omdat in oefenmatchen je toch bijna geen ervaring krijgt en dat weegt niet op tegen het fitnessverlies. |
Vind ik ook... Loop serieus wat training mis. Heb de kans niet gekregen om vermoeidheid te vermijden of eventueel te melden liever niet te spelen... (en m'n zelfvertrouwen is al ok!) _________________ Mathieu Govaert |
|
Terug naar boven |
|
|
Xander
|
Geplaatst: 05-05-2011 10:03:42 Onderwerp: |
|
|
|
Zaterdag begint het echte werk En normaal gezien heb ik er net voor mijn zesde 100 binnen! Ben benieuwd |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 05-05-2011 11:51:15 Onderwerp: |
|
|
|
Mja, oké... Daar hebben ze wel een punt...
Ik heb vanaf vandaag fs zilver, dus de U19 gaat binnenkort opgestart worden!!!!
Whiiiiii  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 05-05-2011 15:57:14 Onderwerp: |
|
|
|
Update
De laatste friendly kwam idd mss wat ongelukkig. We hebben getwijfeld om te spelen of niet te spelen. Maar uiteindelijk was het op financieel vlak wel handig na het aantrekken van de nieuwe spelers.
Nu de competitie start hebben we geen vriendschappelijke wedstrijden meer gepland. Enkel competitie en beker voor de eerste ploeg en de u19-wedstrijden voor het jeugdelftal.
Het is nog wachten op een 2e ervaren verdediger die een contractvoorstel werd gedaan en zijn akkoord mondeling gegeven heeft. Ook komt er normaal gezien nog een ervaren spits bij op huurbasis voor het hele seizoen.
Ondertussen werken we ook aan een nieuw forum waar we meer controle over zullen hebben en waar de eerste ploeg en de jeugd een aparte ruimte zullen krijgen. Van wanneer we dit nieuw forum zullen starten weten we zelf nog niet goed. Het is een werk dat enige voorbereiding vraagt.
Wat de wedstrijd van zaterdag betreft; morgen volgt alle info hierrond. Toch al enkele dingen:
Wedstrijditems zijn een enorm voordeel.
Vermijd vermoeidheid niet meer op JA.
Zolang de 2 nieuwe spelers er niet zijn, spelen Arnold en Pim in de basis.
Tot morgen! |
|
Terug naar boven |
|
|
Xander
|
Geplaatst: 05-05-2011 21:10:59 Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb al geprobeerd wedstrijditems te strikken, maar vind blijkbaar geen winkel die niet "niet levert in uw land", ook al is het in Gent, Antwerpen of Brussel.
Ondertussen heb ik wel 6de 100! |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 06-05-2011 11:36:30 Onderwerp: |
|
|
|
Xander: naar gemeenschap gaan vanboven in die balk en dan op zoeken klikken!
Dan krijg je een lijst van winkels die in ons land leveren!
We hebben geen winkels in onze stad Antwerpen, maar gewoon 1 v 5* winkels kiezen is voldoende hoor!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Xander
|
Geplaatst: 06-05-2011 13:14:27 Onderwerp: |
|
|
|
Bedankt! Is gebeurd  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 06-05-2011 13:19:04 Onderwerp: |
|
|
|
Graag gedaan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 06-05-2011 18:01:01 Onderwerp: |
|
|
|
Seizoen 16, speeldag 1
SCA - KSV Philippeville (bot)
Een nieuw seizoen staat voor de deur en we krijgen een redelijk eenvoudige tegenstander op bezoek. Winnen is bijgevolg een must om niet meteen een valse start te maken. Maar die kans is eigenlijk onbestaande. Op naar de 3 punten!
De basiself is logischerwijze bekend. Als de 2 transfers die in de maak zijn, lukken vóór de wedstrijd, verhuizen Arnold en Pim nog naar de bank. Maar iedereen van de eerste ploeg speelt.
Sommige spelers kregen een voorstel om hun wedstrijd orders ietsje anders in te stellen. Dit om op stilstaande fases sterker te staan.
Wedstrijd items willen we tegen een bot niet verplichten. Langs de andere kant zorgen ze altijd voor een boost van een aantal skills waardoor die speler nog beter gaat voetballen met een nog betere beoordeling tot gevolg.
Communicatie nog iemand? Laat maar weten.
Succes!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 06-05-2011 18:28:07 Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb Frankie (onze eerste transfer) er al ingezet en Harry naar de DL positie gezet! Arnold zit op de bank voor deze wedstrijd!
Na deze wedstrijd wordt Arnold teruggezet naar de U19. Mocht in de loop vd week onze FC ook tekenen, dan gaat Pim ook voor een jaartje naar de U19.. :)Want waarschijnlijk krijgen we nog ne huurling van Soccerdreams... maar de spelers zelf moet nog bevestigen! |
|
Terug naar boven |
|
|
Xander
|
Geplaatst: 06-05-2011 19:04:40 Onderwerp: |
|
|
|
Zolang ik op overdreven sta blijft communicatie welkom Hopelijk kan ik mijn assistentotaal nog wat aandikken. |
|
Terug naar boven |
|
|
damiaan
|
Geplaatst: 06-05-2011 21:37:58 Onderwerp: |
|
|
|
Het is misschien maar een botploeg, maar aangezien wij sterker zijn geworden zou het doelpuntensaldo ook wel eens belangrijk kunnen gaan worden
Dus iedereen toch maar alles uit de kast halen |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 07-05-2011 01:22:54 Onderwerp: |
|
|
|
Inderdaad, doelpuntensaldo zou belangrijk kunnen worden, daarom tegen de bots proberen zoveel mogelijk te scoren en goed te presteren! Ik zal waarschijnlijk minder werk hebben, maar alles geven daar vanvoor eh!!!
Pim heeft vd week laten zien dat em tegen bots goed genoeg is om doelpunten te maken en vooral Martijn legt ze er zeer makkelijk in
Komaan eh gasten... laat dit het begin zijn van ons beste seizoen eh!!!!!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 07-05-2011 14:38:52 Onderwerp: |
|
|
|
Met Xander en de 'gemiddelden' heb ik gecommuniceerd. Zijn er nog nodig??
Ikzelf sta ook nog op overdreven. Ik vrees dat ik er héél veel ga nodig hebben, wa al maanden ni meer lukt, dus ik maak mij geen illusies. Op overdreven zal het ook wel lukken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Xander
|
Geplaatst: 07-05-2011 18:35:18 Onderwerp: |
|
|
|
Leuk begin! En ziet er naar uit dat we volgende week al meteen een sterke tegenstander krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Michael Coppens

|
Geplaatst: 09-05-2011 08:20:58 Onderwerp: |
|
|
|
mijn eerste 10 ooit  |
|