online voetbal spel
Transfers
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Footstar Sporting club Antwerpen // Forum Sportclub Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Martijn Mardulier

BerichtGeplaatst: 24-11-2010 17:52:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Tegenwoordig spelen we meestal met 2 verdedigende middenvelders en die 2 posities zijn al ingevuld. Volgens mij is onze huidige ploeg sterk genoeg om vlot in B mee te draaien. Dan zoeken we eigenlijk alleen 2 jonge gasten die vanop de bank willen starten om in te vallen. Ik zal de ploeg eens posten (sebiet).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Mardulier

BerichtGeplaatst: 24-11-2010 18:01:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Sebiet

Basiself volgend seizoen

GK Kenneth Mathijssen
DR André Lovre
DL Rainer Ceulemans
DC Harry Pfaff
DC Sammy Seys
DMC Michael Coppens
DMC Mathieu Govaerts
MR Xander Matthijs
ML Maxim Martinet
FC Martijn Mardulier
FC Luca Timmermans

Reservespelers

+ Pim Franssen (tenzij zn speler definitief stopt omwille van tijdsgebrek)
+ ... (speler in plaats van Ramon Driessens)
+ ... (3e wissel)

Dus eigenlijk hebben we de vervanger van Jensie al in huis is mijn gedacht. Ik zou eerder op zoek gaan naar 2 (of misschien 3) jonge gasten die pas begonnen zijn.
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 25-11-2010 13:04:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Mja oké dan Smile Maar daar heb ik er ook al een paar gevonden, zie eerdere post Smile

Maar der heeft nog niemand gereageerd!
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 26-11-2010 17:06:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Ramon is onze FC zeker?

Dan heb ik eventueel al een vervanger!
Ik had hem gestuurd dat we op zoek waren naar een jonge FC (als 3e spits) dat hij tijd zou krijgen enzo.. dit stuurde hij terug:

als we dan voor promotie gaan zeker! ik ben een speler met ambitie! ik zou het wel zien zitten om in 2de afdeling te spelen , mits dat ik hier de kans toch niet krijgen zou.

Dus als we die een voorstel doen (speelt in "eerste" bij Hattrick All Stars U19). Misschien is het een optie? Kent het spel, en zijn redelijk zeker dat em het niet laat afweten na 2 seizoenen ofzo!

Ga nog eventjes wachten om terug te sturen, maar laat maar iets weten! Zou onze zoektocht enkel nog vergemakkelijken als we maar 1 speler meer moeten hebben!
Terug naar boven
Martijn Mardulier

BerichtGeplaatst: 26-11-2010 18:33:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Ambitie om op zeer korte termijn in 1e te zitten, hebben we wel niet. SCA wilt echt klaar zijn voor eerste en dat is nu nog ni. Bedoeling is om nog een aantal seizoenen bij de eerste 4 mee te draaien.

Op de bank zouden 3 spelers moeten zitten:

- verdediger: rechts, links en centraal inwisselbaar
- middenvelder: rechts, links en centraal inwisselbaar
- spits
Terug naar boven
Michael Coppens

BerichtGeplaatst: 27-11-2010 12:51:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Voila denk ik ook, we zijn goed aan het bouwen aan een ploegje, maar om mee te strijden voor de titel lijkt het mij ook nog te vroeg.
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 27-11-2010 16:36:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Op lange termijn is promotie het doel.. maar hij is 18... dus nog alle tijd eh!
Maar dan hebben we wel eventueel een vervanger (lees spits op de bank)! En hij kent het spel, misschien dat hij qua training nog wat bij kan schaven, maar daar zit em hier wel goed voor denk ik!

Heeft iemand em al bekeken? Anders stuur ik een bericht...
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 27-11-2010 17:35:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik heb ne zeker Anton Rapol gevonden. Zoon van Achiel Rapol (manager van VC Lieje in B-2).

Staat nog geen positie vast, maar bekijk het maar eens.
ID 91220
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 30-11-2010 19:21:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Coach, ik had zo een ideetje... zou het mogelijk zijn om ook een keeper aan te trekken? Dan kan die eventueel de bekermatchen spelen en kan ik em begeleiden Smile Tis maar een ideetje eh.. beker is toch niet belangrijk voor ons eh.. dus dan kan ik goed doortrainen want ik train al minder snel... Very Happy
Terug naar boven
Martijn Mardulier

BerichtGeplaatst: 30-11-2010 19:28:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Op zich wel goed idee. Maar dan speelt die wel héél weinig. Dit seizoen bvb maar 2 wedstrijden.
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 30-11-2010 19:41:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Ja, ofwel in de wedstrijden die we zeker winnen (zoals dit jaar Hypno enzo) dan kan em ook spelen of toch 45'... en toch ook wel, welke keeper van 17 of 18 speelt veel in een A-team? Smile Maar ik vind het toch de moeite om te doen... kan misschien nooit geen kwaad... allé ja, laat maar weten... dan kan ik eens zoeken achter keepers. En misschien eens nadenken over een jeugdelftal? Da moeten misschien geen 11 zijn, maar dan spelen ze wel en hebben we eventueel opvolging voor de toekomst? Smile

Je moet het maar eens allemaal zien, denk nu even hardop, want als we nu terug enkele 17-jarige kunnen vastleggen, dan komen er mss wel enkele naar voren voor de toekomst...!
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 04-12-2010 19:04:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Heb nog een 17-jarige FC gevonden!

Fred Cheneau van Geneva U19!
ID 23978

Hij wil spelen, en heb teruggestuurd dat hij als 3e spits zal worden gebruikt en hij regelmatig zijn minuten kan spelen.. nu maar zien wat hij antwoord eh... Smile
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 04-12-2010 19:07:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Even iets rechtzetten... Fred Cheneau is een MRC van 17 jaar... Smile
Mochten zowel Vandenborre als deze komen dan moeten we enkel nog naar een verdediger zoeken.. Very Happy
Terug naar boven
meyerke webmaster
Site Admin

BerichtGeplaatst: 05-12-2010 11:58:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Tommasi schreef:
Even iets rechtzetten... Fred Cheneau is een MRC van 17 jaar... Smile
Mochten zowel Vandenborre als deze komen dan moeten we enkel nog naar een verdediger zoeken.. Very Happy

amai tommasi zo intensief aant scouten Very Happy

En idd een actieve 17 jarige kan rap een sterkte geven aan de ploeg maar ja dat is gezien op lange termijn.

Maar mocht je zien hoeveel er footstar op geven op die leeftijd of zelfs tot 19 a 20 je zou er eens kunnen van verschieten.

Dat vind ik juist jammer eraan ze geven het spel geen kans en/of kregern geen speelminuten en ze loggen maar zelden meer in.

Daar zou toch iets moeten aan gedaan worden vindt ik.

En dus niet door FSfan aan te kopen en een 2de speler te maken want dat vindt ik niet echt de oplossing.

maar opzich waardeer ik wel je inzet en tijd voor de club en dat siert je ook;

Doe zo verder ..... Very Happy

greetz jensie alias frederick
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tommasi

BerichtGeplaatst: 05-12-2010 14:32:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Ja ik weet het dat er veel afhaken! Zelfs nog op de leeftijd van boven de 20... maar onze visie is jonge gasten halen en ze proberen beter te maken en af en toe zijn er wel die het willen! Mathieu is daar een goed voorbeeld van.. eerste 2 jaar niet veel gespeeld en nu staat hij in de basis...

Dat is iets wat jongere spelers hier moeten onthouden, ze krijgen, als ze goed trainen en regelmatig inloggen, vroeg of laat hun kansen! Het is niet zo dat wij ze halen om ze niet te gebruiken, maar jammer genoeg zijn er heel veel jongeren die niet het geduld hebben om eerst enkele jaren goed te trainen en dan te mogen spelen... dus het ligt ook veel aan de persoon achter het spelerke denk ik! Want als je naar de ploeg kijkt die we nu hebben (op de spits na die weg), zijn het toch allemaal spelers die blijven inloggen enzo... dus het werkt wel, maar je moet de juiste spelers eruit kunnen halen. En die zijn eerder zeldzaam, maar als je ni probeert dan weet je nooit... tis makkelijker om "oudere" spelers te halen, maar we willen ons niet in financiële problemen werken...

Maar ik begrijp je volledig hoor.. en ik vind het fijn dat je mijn en anderen hun inzet waardeert Smile
Tis de coach die opdracht geeft om jongere spelers te scouten en voorstellen te doen.. daarom dat er dus veel jongeren tussenzitten! Smile
Terug naar boven
jenske

BerichtGeplaatst: 05-12-2010 14:35:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik heb inderdaad in het begin heel wat geduld gehad. Volgens mij komt dit ook omdat ik voor het eerst dit spel speelde.

De eerste weken was ik nog een leek en wist ook nog niet beter. Mocht ik nu opnieuw beginnen zou ik misschien al iets minder geduld hebben...

Ik ben in ieder geval blij en trots om te kunnen zeggen dat ik van in het begin van mijn carriere tot nu deze club trouw gebleven ben... Mijn droom blijft met deze ploeg in eerste klasse te raken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Tommasi

BerichtGeplaatst: 05-12-2010 14:54:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Misschien wel, ik ben een jaar kwijt geraakt door slecht te trainen en zelden tot niet te spelen... dus had ik dit spel al eens gespeeld had ik misschien niet zo lang bij die club gebleven!

Maar het valt mij ook op dat, spelers die voor het eerst spelen (kan je zien aan de inlogdatum..), soms ook al na 2 dagen niet meer of 1 keer in de zoveel weken online komen, en dat is vooral spijtig!

Maar als je dit al eens gespeeld hebt, weet je ook beter en kan je via het forum ook om een ploeg "vragen". Allé ja, op het forum posten enzo en dan kan je sneller aan een club geraken denk ik zo... Als jonge speler moet je gewoon een beetje geduld hebben, want je hebt nog geen of amper skills. Maar begrijp jullie wel Smile
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 05-12-2010 17:12:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Fred Cheneau zal het niet worden. Contractverlenging gekregen bij zijn club!
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 19-12-2010 18:57:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Doeme, had bijna onze laatste speler voor volgend seizoen beet!

Speler van 17 die uitkomt voor CTU U19.. Maar hij trekt op het einde van het seizoen al naar Zuid-Afrika... anders had hij wel goed overwogen om naar ons te komen.. Jammer, want hij trainde heel goed en was zoon van een bestaande speler.. maar ik geef niet op Very Happy
Terug naar boven
Martijn Mardulier

BerichtGeplaatst: 19-12-2010 22:30:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Trouwens!
CTU houdt na dit seizoen op te bestaan. De trainer geeft er de brui aan wegens tijdsgebrek. De spelers die daar zitten komen dus sowieso op de transfermarkt.
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 20-12-2010 21:42:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Ja, maar die vertrekt dus al, maar hij heeft aangegeven dat hij 2 jaar in Zuid-Afrika blijft (dubbele nationaliteit) en dan normaal terugkeert naar België Smile

Dus wie weet... traint wel goed, dus gaan zien eh!

Maar CTU heeft niet veel spelers, maar die vrij komen (misschien middenveld) kunnen we toch nog iemand overhalen... Very Happy
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 12:38:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Hihi, net gezien dat DJR interesse heeft in mij Smile
Maar ik ga nog niet weg hoor! Staat enkel bij interesse, maar zo ver ik weet heeft de manager niks ontvangen en ik ook niet (maar da zou illegaal zijn..).

Maar ik ben nog maar 23 en zit hier heel goed.. kan mijn wedstrijden spelen, doe ervaring op.. kan ni beter eh! Maar het streelt wel mijn ego ahum Very Happy

Wil toch zeggen dat ik goed aan het trainen ben!
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 23-12-2010 11:15:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Net bericht gestuurd naar Jaap Bonfils (zoon van Michaël, speler van Essevee en international). Stond nog geen positie bij dus heb gevraagd of hij interesse had om bij ons te komen spelen op het middenveld.

Zou in mijn ogen goede versterking zijn, want het is de zoon van een speler die bekend is met het spel en normaal ook goed zal trainen (als hij nog de moed vindt om te trainen met het manneke...).
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 23-12-2010 11:21:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Sébastien Aimé van Geneva? Is er wel 26 maar zou meteen de goede vervanging zijn voor Jensie... is na recente onderhandelingen bang dat hij zijn plaats kwijt is in het team en staat op de transferlijst... kost wel 100000 euro maar ik weet niet of we dat willen/kunnen geven?

Heeft dit seizoen een goed gemiddelde in de wedstrijden die hij heeft meegespeeld... 7.12 in 8 wedstrijden... 3 doelpunten en 2 assists!

Hij speelt dus bij Geneva en is 26... bekijk het maar manager Smile
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 23-12-2010 11:25:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Reinier Thompson voor volgend seizoen... is DL en 20 jaar!
Speelt bij de Buffalo Bulls en is niet zo slecht denk ik zo snel...

Want was er geen sprake dat Rainer zou vertrekken naar Soccerdreams of heb ik het verkeerd verstaan toen?? Very Happy

Laat maar weten als ik er volledig naast zit Smile

Maar deze staat op de transferlijst voor 1000 euro.. net als enkele andere jongeren...!!!
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 23-12-2010 11:28:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Corneel Meganck... 18 jaar en ML. Speelt ook bij Buffalo Bulls U19 en staat eveneens op de transferlijst voor 1000 euro...

Traint ook wel goed en eventueel ook een aanwinst naar de toekomst toe... Manager, schiet in actie Smile Of bekijk ze eerst eens en zie dan of het de moeite is om in actie te schieten Very Happy
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 23-12-2010 11:30:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Staan gewoon algemeen enkele jongeren van Buffalo Bulls op de transferlijst!
Eric De Boeck is de laatste in het rijtje. Is wel 19 maar ook hij is een aanwinst in mijn ogen!

437 skills al en traint 9,41 skills per week

Positiespel en tackelen al in de 80 en sommige anderen in de 50...

Bekijk het maar eens allemaal Smile
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 27-12-2010 15:33:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Euhm ja, ik weet niet of het iemand al gezien heeft, maar vanaf heden zitten jullie zonder keeper Sad

Ik geraak niet meer ingelogd met mijn manneke, dus ik vermoed dat ze mij gedeleted hebben Smile

En ik heb geen zin om opnieuw te beginnen, als dat al mogelijk zou zijn!!

Dus bij deze meld ik de coach dat hij voor volgend seizoen een nieuwe keeper moet zoeken... tot mijn grote spijt!

Ik was erbij toen de club werd opgericht en had gehoopt om mijn carrière er te beëindigen, wat ik in zekere zin ook heb gedaan... ik vind het ook jammer dat we de 3e plaats niet hebben kunnen vasthouden, maar ik wil zeggen dat ik enorm fier ben op jullie met de 4e plaats.. toch de beste notering ooit in serie B!!!

Ik wil jullie ook nog enorm véél succes wensen met de toekomst van de club en hopelijk kan ik ooit horen dat jullie dan toch in eerste klasse zijn geraakt! Mocht het zo zijn, zou ik nog meer balen... maarja, deleten betekent wegdoen en dat is nu dus gebeurt.. kan wel nog steeds inloggen hier, dus kan het doen en laten van deze club wel nog volgen, wat ik ook zeker zal doen!!!!

Heel veel groetjes en het was me een waar genoegen om samen met jullie te spelen!!!!!!!! Heb van elke training, reis en wedstrijd genoten! MERCIKES!!!!
Terug naar boven
Michael Coppens

BerichtGeplaatst: 28-12-2010 00:16:52    Onderwerp: Reageren met citaat
euh nee je bent niet gedeleted ... je staat nog steeds in de ploeg hoor ...
Terug naar boven
Michael Coppens

BerichtGeplaatst: 28-12-2010 00:17:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Nickname Tommasi (127174)
Laatste login 2010-12-27 09:50:0 (0 Dagen) Laatste10
Terug naar boven
Martijn Mardulier

BerichtGeplaatst: 28-12-2010 11:10:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Ze hebben zijn account geblokkeerd omdat ze hem verdenken van te cheaten. Zijn vriendin speelt met Ken Salou en dat is blijkbaar een probleem voor die mannen. Inloggen kan nog maar er kan niks aangepast worden zoals training e.d.

Dit is wel een enorme ramp. Ik ben nog aan het nadenken over oplossingen. Maar deze klap komt aan!
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 28-12-2010 11:46:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik heb het nog getracht uit te leggen aan die mannen, maar die lezen da ni volgens mij... als ze goed gezocht hadden, dan hadden ze gezien dat ik al lang inlog op deze pc en op hare laptop... maarja, als ze te lui zijn om verder te zoeen, dan is het hun zaak!!

Ik vind het bijzonder jammer dat die mannen zo kortzichtig zijn, als je zelfs niemand meer mag helpen een speler op te starten... tjaaah.

Ik had heel mijn uitleg gedaan en geëindigd met F....
En als reply kreeg ik F.....? Dus hebben ze mijne uitleg wel gelezen vraag ik mij dan af????
Terug naar boven
Martijn Mardulier

BerichtGeplaatst: 28-12-2010 12:00:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Geen flauw idee. Het zijn Portugezen. Begrijpen die wel klare taal? Tssk

Ik ben er nog ni uit wat de beste oplossing is voor de club. Dikke kak, ja.
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 28-12-2010 12:12:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Meende da nu... pfff, maar op termijn gaan ik er dus wel uitgaan, want kan dus ni meer inloggen ofzo!
Dus als je x-aantal dagen niet meer inlogt word je verwijderd... en inderdaad, dikke kak!!
Terug naar boven
Michael Coppens

BerichtGeplaatst: 29-12-2010 01:55:00    Onderwerp: Reageren met citaat
het is een complot tegen de sterke opgang van onze ploeg! schande!
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 29-12-2010 12:41:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Achja, het is nu zo.. ik hoop dat jullie een nieuwe keeper vinden! Ik zal het hier in elk geval blijven volgen, dus post hier maar elke week wat jullie gedaan hebben en wat de plaats is in de competitie Smile

Maak mij trots manne!!!!
Terug naar boven
meyerke webmaster
Site Admin

BerichtGeplaatst: 29-12-2010 15:54:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Tommasi schreef:
Achja, het is nu zo.. ik hoop dat jullie een nieuwe keeper vinden! Ik zal het hier in elk geval blijven volgen, dus post hier maar elke week wat jullie gedaan hebben en wat de plaats is in de competitie Smile

Maak mij trots manne!!!!

das wel klote da,

Wa denkte er van dat iedereen van onze club een mail stuurt naar footstar bij wijze van protest.

Mijn engels is niet zo goed als iemand een tekst wil opstellen dan kan ik het overnemen en doorsturen tot ze het beu worden;

dIT VINDEK NIE KUNNEN VAN FOOTSTAR EN ZE ZULLEN HET GEWETEN HEBBEN. Exclamation Exclamation Exclamation
Terug naar boven
Martijn Mardulier

BerichtGeplaatst: 29-12-2010 17:21:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Sjiek initiatief, maar ik vrees een beetje dat ze dan gewoon nog meer accounts sluiten. Crying or Very sad
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 30-12-2010 13:41:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Daar vrees ik ook voor... als die mail langer dan ne zin is, lezen ze die gewoon ni meer heb ik gemerkt!!

Als ze ni eens kunnen begrijpen dat 1 manneke van mij is en da 2e van mijn vriendin (die ik hielp, want voor iedereen is het moeilijk in het begin Smile )
dan zijn het gewoon uilen...
Terug naar boven
meyerke webmaster
Site Admin

BerichtGeplaatst: 30-12-2010 14:21:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Tommasi schreef:
Daar vrees ik ook voor... als die mail langer dan ne zin is, lezen ze die gewoon ni meer heb ik gemerkt!!

Als ze ni eens kunnen begrijpen dat 1 manneke van mij is en da 2e van mijn vriendin (die ik hielp, want voor iedereen is het moeilijk in het begin Smile )
dan zijn het gewoon uilen...

Ik heb het opgelost je kan weer inloggen ik heb mijn contacten aangesproken.

Mijn con,tactpersoon zegt wel dat je moet opletten met dergelijke dingen te schrijven maar goed het is opgelost je kan weer inloggen en wat zeg je dan Very Happy
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 30-12-2010 15:21:29    Onderwerp: Reageren met citaat
MERCI!!!!!!!!

Kan inderdaad terug spelen, al 1 zorg minder Smile

Pfffff... ik heb enkel F.... geschreven hoor hihi maar da was meer uit frustratie dan iets anders Very Happy

Maar toch... MERCI!!!!!
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 30-12-2010 15:33:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik ben terug en jullie zullen het geweten hebben Very Happy
Lennert Cottyn (MRL en manager van CTU) zoekt een nieuwe ploeg (hij stopt ermee...).

Bekijk het maar eens Smile
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 30-12-2010 15:56:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Ook FC Super Bock stopt ermee.. misschien daar ook eens gaan kijken? Hebben wel maar 2 jongeren (21-22) en de rest zijn 30-ers.. maar misschien nog ergens ne jongere bij de U19 halen?
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 30-12-2010 15:58:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Toch ni zo een geweldige U19... maar 2 human spelers waarvan ene in de 60% qua fitheid zit.. mmm

En de 22-jarige uit het eerste is ne geleende.. dus eigenlijk enkel de 21-jarige verdediger zou iets voor ons kunnen zijn..
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 30-12-2010 17:02:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Ken Salou kan je ontslaan coach.. het lukt niet om er nog mee in te loggen.. dus die is wel weg denk ik... Smile

Dus voor volgend seizoen nieuwe DC zoeken Smile
Terug naar boven
meyerke webmaster
Site Admin

BerichtGeplaatst: 30-12-2010 22:23:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Tommasi schreef:
MERCI!!!!!!!!

Kan inderdaad terug spelen, al 1 zorg minder Smile

Pfffff... ik heb enkel F.... geschreven hoor hihi maar da was meer uit frustratie dan iets anders Very Happy

Maar toch... MERCI!!!!!

Dat is heel graag gedaan Very Happy
Terug naar boven
Michael Coppens

BerichtGeplaatst: 31-12-2010 15:47:46    Onderwerp: Reageren met citaat
aah super nieuws, welkom terug! Very Happy
daar drinken we enen op int café!
Terug naar boven
jenske

BerichtGeplaatst: 01-01-2011 14:43:13    Onderwerp: Reageren met citaat
party'tje!!

WB!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Tommasi

BerichtGeplaatst: 03-01-2011 16:28:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Is er nog eventueel versterking op komst coach? Smile
Want staan wel enkele spelers op de transferlijst, maar ik kan dan niks doen Very Happy

Gisteren nog enkele jongeren gemaild, maar zijn allemaal naar een andere club.. maar blijf zoeken naar jongeren.. maar misschien nog ne middenvelder met ervaring om Jensie te vervangen?
Terug naar boven
Tommasi

BerichtGeplaatst: 03-01-2011 16:32:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Jensie is een vrije speler!!! Zit blijkbaar niet bij Soccerdreams, heb een bericht gestuurd dat hij altijd weer welkom is bij ons... is dat goed coach?? Very Happy Zou een positieve verrassing zijn mocht hij terugkomen, wel jammer dat hij dan niet in eerste kan spelen..
Terug naar boven
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Footstar Sporting club Antwerpen // Forum Sportclub Antwerpen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8

Ga naar: