online voetbal spel
Nieuwe lay-out

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Footstar Sporting club Antwerpen // Forum Sportclub Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 10-11-2011 10:34:50    Onderwerp: Nieuwe lay-out Reageren met citaat
Even de mening horen wie hier die nieuwe lay-out ook zo afschuwelijk vindt? Smile

Ik vind em zo afschuwelijk dat em gewoon afschrikt om nog verder door te doen met het spel Smile Zelfs voor iemand die het al jaren speelt, is het weer zoeken en doen en ik heb de indruk dat het nog moeilijker gemaakt is Smile

Trekt gewoon op niks Smile Ze zijn aan het veranderen om te veranderen wat nooit goed is Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jenske



Geregistreerd op: 14 Feb 2010
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 10-11-2011 13:21:05    Onderwerp: Re: Nieuwe lay-out Reageren met citaat
Tommasi schreef:
Even de mening horen wie hier die nieuwe lay-out ook zo afschuwelijk vindt? Smile

Ik vind em zo afschuwelijk dat em gewoon afschrikt om nog verder door te doen met het spel Smile Zelfs voor iemand die het al jaren speelt, is het weer zoeken en doen en ik heb de indruk dat het nog moeilijker gemaakt is Smile

Trekt gewoon op niks Smile Ze zijn aan het veranderen om te veranderen wat nooit goed is Smile


Je hebt gelijk! Het enige wat ik nu handig vind dat is dat er rechts de zaken staan die je zeker moet aanklikken, Clubnieuws, mentale vaardigheden, ...
_________________
Mathieu Govaert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 11-11-2011 09:55:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Ja, maar voor de rest Smile

En 't is ook slecht uitgelijnd... staat allemaal ni mooi onder mekaar.. zeer raar Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michael Coppens



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 337

BerichtGeplaatst: 11-11-2011 18:59:05    Onderwerp: Reageren met citaat
echt zo'n k*tlayout zeg! zo onoverzichtelijk, zo slordig, zo amateuristisch
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Mardulier



Geregistreerd op: 30 Nov 2009
Berichten: 561

BerichtGeplaatst: 12-11-2011 10:02:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Het is inderdaad serieus wennen. Vroeger had ik met een paar klikken alles gedaan wat ik wilde doen. Nu moet ik ne hele omweg maken om te geraken waar ik wil zijn. Het is inderdaad véél minder overzichtelijk. En de invloed van facebook is ook duidelijk te merken, jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 12-11-2011 12:18:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Jah, inderdaad.. ook al gemerkt, word ik ook pissig om Smile

't Is nu toch al recht uitgelijnd.. maar ik kan er gewoon ni tegen dat ze aan het veranderen zijn om te veranderen en het daardoor minder overzichtelijk maken..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jorryd



Geregistreerd op: 08 Mei 2011
Berichten: 36

BerichtGeplaatst: 12-11-2011 22:09:10    Onderwerp: Reageren met citaat
pfff... kan ook nergens vinden hoe ik terug naar de oude lay out kan, kan blijkbaar niet meer Sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 13-11-2011 11:24:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Neeje, de eerste dagen/weken ging het nog.. maar die optie is nu blijkbaar weg Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Footstar Sporting club Antwerpen // Forum Sportclub Antwerpen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum