online voetbal spel
Spelersvergadering

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Footstar Sporting club Antwerpen // Forum Sportclub Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Martijn Mardulier



Geregistreerd op: 30 Nov 2009
Berichten: 561

BerichtGeplaatst: 02-08-2011 10:13:40    Onderwerp: Spelersvergadering Reageren met citaat
Ik kreeg onverwacht een ongewoon bericht van de trainer van de zeepjes.

Hoi Martijn,

Heb je interesse om de krachten te bundelen? Zowel SCA als LSdO zijn te klein om ooit een volwaardige eersteklasser te worden. Maar het kan lukken, als we samensmelten.

Het was oorspronkelijk zeker niet de bedoeling om je dit te vragen, maar aangezien er enkele sterkhouders vertrekken bij ons en de gecontacteerde vervangers/versterkingen niet bepaald happig zijn om te komen, zie ik niet echt een andere optie.

Een brede kern zal ons de mogelijkheid geven om zowel fitheids- als moraalproblemen het hoofd te bieden.

Weet je, eigenlijk vind ik het spijtig dat er geen topteam bij ons in de reeks zat dit seizoen. Dan moesten we geen kampioen spelen. Want zonder deftige versterkingen, of een fusie, zijn we volgend seizoen een vogel voor de kat.

Laat maar weten hoe jij erover denkt. Maar eventuele regelingen kunnen pas na volgende week zaterdag getroffen worden.

Groeten,

Bjorn


Ik post het verzoek hier zodat iedereen het bericht kan lezen en zijn mening geven. Ik heb nog niks teruggestuurd. Ik wil eerst zoveel mogelijk spelers hun gedacht horen hierover.
Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jenske



Geregistreerd op: 14 Feb 2010
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 02-08-2011 14:26:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Wel, ... Ik ben toch gematigd positief tegenover dit voorstel. Het is zo dat voor beide ploegen eerste klasse een heel moeilijke stap is. Misschien wel onmogelijk... Ook denk ik dat een samensmelting ervoor kan zorgen dat het spel leuker wordt daar we dan met meerdere actieve spelers zullen zijn = actiever Forum!

Wel ons vel duur verkopen!
_________________
Mathieu Govaert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Xander



Geregistreerd op: 12 Mrt 2011
Berichten: 26

BerichtGeplaatst: 02-08-2011 14:36:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik vermoed dat er dan maar een deel zal meegaan? Op zich ben ik dat idee niet ongenegen, maar het is wel belangrijk voor mij persoonlijk om mijn progressie te kunnen verderzetten en dus spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laurens vossen



Geregistreerd op: 19 Jun 2011
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: 02-08-2011 15:43:08    Onderwerp: Reageren met citaat
aangezien ik hier op huurbasis ben heb ik niet zoveel te zeggen, bekijk de voor- en nadelen zeer grondig en besluit dan samen met de ploeg wat er mogelijk is en wat er effectief gaat gebeuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 02-08-2011 18:50:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Goh ja, ik ben wel te vinden voor dit voorstel, al houdt het natuurlijk in dat er maar een deel zal meegaan of veel, maar dat niet iedereen veel tijd zal krijgen in eerste! Het was onze droom om ooit naar eerste te kunnen gaan, maar daar zouden we veel te klein voor zijn, denk ik ook wel!

Nu kunnen we naar eerste gaan, niet iedereen, en waarschijnlijk ook niet onder de naam SCA, maar dit is wel een mooie kans denk ik!
Want volgend jaar zal er meer dan wrs terug een goede ploeg in onze reeks zitten, Soccerdreams of SOAP.. en ik denk dat we tegen geen van beide kans maken.. en zo zal het wrs elk jaar wel zijn.. Smile

Dus ik ben zeker positief Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jorryd



Geregistreerd op: 08 Mei 2011
Berichten: 36

BerichtGeplaatst: 02-08-2011 19:43:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Is dit eigenlijk wel mogelijk zo'n fusie? Is het niet beter een nauwe samenwerking te hebben waar bij bv. de beste spelers verhuurd worden aan de ploeg in 1e en de talenten die net te kort komen naar de ploeg in 2e? Zo blijft SCA bestaan, komen alle spelers aan spelen toe en zo heb je normaal gezien elk seizen minstens 1 ploeg in 1e...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 02-08-2011 20:34:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Ja, ik weet niet of dat mogelijk is.. Smile

Maar ik ben sowieso voorstander.. Smile Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 02-08-2011 21:19:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Bjorn (LSD) heeft al wat meer uitleg gegeven.. Smile

Hij is nog aan het navragen hoe we dat mogelijk kunnen doen! Wat gebeurt er als er een ploeg stopt.. (moest LSD stoppen, kunnen we dan nog in eerste spelen)?
Zijn nog enkele dingen die hij zeker moet weten.. Smile

Maar ik hou jullie op de hoogte!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 02-08-2011 22:02:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Mochten we akkoord gaan met een fusie met de zeepjes, dan zullen wij naar hen moeten gaan! Wil wel zeggen dat we dan ons Sportpark Linkeroever zullen moeten verlaten!

Maar het is wel de bedoeling dat de hele ploeg meegaat naar daar... zij die dan te licht uitvallen, zouden we verhuren opdat iedereen genoeg wedstrijden blijft spelen en zo de ervaring verhoogt! En met de bedoeling om ze, als ze sterk genoeg zijn, speelminuten te geven in de nieuwe ploeg Smile


Laat maar allemaal weten wat jullie ervan vinden eh!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michael Coppens



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 337

BerichtGeplaatst: 03-08-2011 14:57:01    Onderwerp: Reageren met citaat
hmm dit is toch wel zeer verrassend ... De fusie zou dus voor nu al zijn? Wat toch zeer vlug en op zeer korte tijd gerealiseerd moet worden.
Is dit haalbaar?

Nu, ik ben hier bij SCA sinds het begin, ben ook mee gegroeid en kijk natuurlijk ook uit naar de stap naar eerste. Echter vraag ik mij af ... is het de moeite waard om dit te doen?

Wat zou de sterkte van beide ploegen samen worden? Zowel qua potentieel als financiële draagkracht ...
Fusie ... gaan dan de financiële zaken van SCA mee naar de fusieploeg?

Goh een grote stap als je het mij vraagt.

Wat kun je garanderen van speelmogelijkheden aan de spelers, ook belangrijk natuurlijk want dit is momenteel waar SCA voor staat.
Bovendien ... zijn we bij een fusie wel sterker of blijven we dan een vogel voor de kat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 03-08-2011 22:53:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Heb je wel een punt Michael! Allé, eigenlijk veel punten Smile

Het zou, denk ik voor de meeste spelers het beste zijn om te blijven bij de ploeg.. dus geen fusie aan te gaan, en ik denk zelfs voor iedereen.. op de oude rotte na Smile

Van het financiële weet ik niks of dat zou meegaan naar daar.. maar ook zij zijn financieel gezond, maarja, we zijn inderdaad al lang bezig met de club eh..

Maar de vraag is ook (ik wil absoluut niet pessimistisch zijn), maar zullen wij ooit de kans krijgen om naar eerste te promoveren? De ploegen die uit eerste zakken zijn normaal altijd sterker dan ons denk ik, ik kan mis zijn hoor.. Wat ZF FC dit jaar deed gaan we niet elk jaar voorgeschoteld krijgen!

Maar het zijn veel dingen waarover nagedacht moet worden Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michael Coppens



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 337

BerichtGeplaatst: 03-08-2011 23:05:24    Onderwerp: Reageren met citaat
nu afwachten wat de coach zelf zegt Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 04-08-2011 11:27:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Inderdaad.. maar de coach weet het zelf nog niet zo goed Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jenske



Geregistreerd op: 14 Feb 2010
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 04-08-2011 22:13:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Na een nachtje slapen ben ik ook al iets pessimistischer... We hebben hier een leuke tijd en of we ooit nog zullen meekunnen in eerste met een fusie... Zoals gezegd, zullen enkel de toppers aan spelen toekomen, tot jammernis van de iets minder maar toch actiever spelers!
_________________
Mathieu Govaert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 04-08-2011 22:19:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Mja, tis en blijft een moeilijk gegeven... blijven we voor de zekerheid en daarbij horende dat iedereen speeltijd krijgt. En we hebben het zeker heel goed.. en ik zou enkel bij een fantastisch bod deze club verlaten of met zen allen gaan.. Smile

Of we kunnen kiezen voor het avontuur, maar het gevaar is natuurlijk dat we na volgend jaar terug in divisie B zitten eh.. Smile Want hebben wij dan veel spelers die zouden meekunnen in eerste of anders gezegd: een meerwaarde bieden om in eerste voor PO plaatsen te spelen?

Net zoals Jenske ben ik er ook al iets minder positief over geworden Smile Ik vind het idee nog steeds geweldig eh, en het is de droom van iedereen om zo hoog mogelijk te spelen. Maar als we dat doen, verlochenen we ook het idee waar we mee begonnen zijn: met een ploeg 17-jarigen zo ver mogelijk proberen te komen! En ook dat we jongeren steeds de kans geven zich te ontplooien en ervaring op te laten doen in het eerste team!!! Smile

Dus goh, ik zie er na enkele dagen ook meer voordelen in om in B te blijven en steeds mee te doen vanboven.. is toch iets meer zekerheid Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xander



Geregistreerd op: 12 Mrt 2011
Berichten: 26

BerichtGeplaatst: 04-08-2011 22:26:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Het kan ook niet de bedoeling zijn om steeds voor de tweede plaats te spelen. Als we op eigen kracht doorgaan, moeten we wel weer zien dat we versterken voor volgend jaar. Het is leuk om iedereen een kans te geven, maar blijven trappelen is ook niet echt slim. Dan is dat idee van een LSD A en LSD B beter. Zo kan iedereen blijven spelen en is er ook ruimte om spelers aan te trekken dat de A-ploeg draait in eerste klasse.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 04-08-2011 22:32:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Ja, maar tis meer dan blijven trappelen hoor.. Smile We weten, net als iedereen, dat we nooit een topper in eerste kunnen worden, tenzij we plots wereldspelers gaan aantrekken.. wat niet zal gebeuren Smile

Ook het aantrekken van spelers is niet simpel, zijn maar weinig spelers die te vinden zijn voor een periode in divisie B die dan ook nog een serieuze meerwaarde betekenen. Afgelopen jaar hebben we geluk gehad dat we enkele spelers die een serieuze meerwaarde zijn, wel hebben kunnen aantrekken, maar dit gaat niet elk jaar lukken!! Ik ben al weken naar spelers aan het sturen, contracten voorleggen: zowel jongeren als ervaren spelers, maar niemand is bereid om te komen!

Dus in dat opzicht is het wel weer goed dat we zullen opgaan in LSD Smile Dan kunnen we de troepen bundelen...

Maar tis gewoon een moeilijke keuze.. dat weet ik zeker! SCA achterlaten en in een groot avontuur stappen, ofwel veilig blijven en in B blijven.. maar de kans is groot dat we de volgende jaren niet meer de ploeg zullen hebben van dit jaar en dus bijhorend ook niet voor plaats 2 zullen spelen, want RSCT is een ploeg in opkomst die wrs wel zal versterken.. Smile Manager heeft veel contacten en kan makkelijker spelers huren of kopen van andere Belgische clubs!

Ik blijf er nog wel steeds voor hoor.. maar minder enthousiast.. maar ik wil het nog wel! Smile Dus coach: mijn definitieve stem zegt YES we can Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 04-08-2011 22:59:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Michael en Mathieu: ik heb de vragen voorgelegd aan Bjorn Evage (manager van LSD). Hij zal deze beantwoorden en mij de antwoorden laten weten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 04-08-2011 23:03:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Misschien ook naar de toekomst kijken? Smile

Er zitten wel degelijk bij beide ploegen enkele goede, jongere spelers, en als we de krachten bundelen, dan kunnen we (misschien niet meteen), maar na enkele seizoen wel een eersteklasser worden, het eerste jaar of jaren gaan we sowieso wat schipperen tussen eerste en tweede.. maar op termijn.. Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 04-08-2011 23:06:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Op de vraag van het potentieel: Bjorn heeft de ploegen naast mekaar gelegd en is er toch wel van overtuigd dat we voor een PO plaats kunnen gaan! We zullen voldoende spelers hebben met de nodige ervaring. Ook voldoende spelers op plaatsen waardoor we eventueel kunnen wisselen moest er iemand qua fitheid of moraal niet goed zit!

Natuurlijk zullen we in het begin starten met de beste 11, maar het is dus niet zo dat het hele seizoen enkel deze 11 spelers in de basis zullen staan! Wat ik hierboven al zei: fitness, moraal e.a. zullen goed in het oog gehouden worden! Dan hebben we de luxe om een DC ook DC te laten staan en niet moeten gaan schuiven en een MC ofzo op de DC zetten en andere zaken Smile

Spelers die voorlopig nog te licht uitvallen, kunnen verhuurd worden! Zo blijven de spelers spelen en doen ze de nodige ervaring op!! Dus het is niet zo dat jullie aan de kant worden geschoven.. maar we zien het ook wel op termijn.. Smile
Bijv. FC Nitro is een nog jonge club in divisie B die spelers zoekt! Maar er zullen nog voldoende clubs zijn..

Ik wil hier ook nog even zeggen dat Bjorn een heel bekwame trainer is met veel contacten over de wereld! Dus spelers verhuren om ervaring op te doen of een goede training aan te bieden zal helemaal geen probleem zijn! Dus zij die vrezen om uit de boot te vallen moeten niet wanhopen Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jenske



Geregistreerd op: 14 Feb 2010
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 05-08-2011 11:51:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Tommasi schreef:
Michael en Mathieu: ik heb de vragen voorgelegd aan Bjorn Evage (manager van LSD). Hij zal deze beantwoorden en mij de antwoorden laten weten!


In dat geval krijgt u mijn permissie ook Wink
_________________
Mathieu Govaert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Jorryd



Geregistreerd op: 08 Mei 2011
Berichten: 36

BerichtGeplaatst: 05-08-2011 12:11:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Maar wat is nu juist de meerwaarde van een fusie tov een nauwe samenwerking?
In beide gevallen maak je 1 sterk team uit 2 ploegen, maar bij een fusie valt 1 van de 2 ploegen weg waardoor er een hoop spelers geen speelkansen meer hebben (of ga je er ineens 20 verhuren, dan kan je ze evengoed in een ploeg laten).
Ik blijf toch zeer sceptisch...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michael Coppens



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 337

BerichtGeplaatst: 05-08-2011 13:38:19    Onderwerp: Reageren met citaat
stel: we gaan over na PO, wat dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 05-08-2011 15:12:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Stel dat we over gaan, dan is er niks aan de hand. Dan blijven wij gewoon en zij ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Mardulier



Geregistreerd op: 30 Nov 2009
Berichten: 561

BerichtGeplaatst: 05-08-2011 17:17:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik zie het eerlijk gezegd ook niet goed zitten om de club op te doeken en aan te sluiten bij de zeepjes.We bouwen al seizoenenlang stelselmatig op met een kleine basiskern waar iedereen kan spelen met als hoogtepunt tot nu toe de 2e plaats en de kwartfinales van de beker.
We bewijzen dat met een hele kleine ploeg evengoed resultaten neergezet kunnen worden. Voor eerste klasse vallen we nog te licht uit al boeken we ook daar ieder seizoen vooruitgang. Dit seizoen zijn we ook gestart met -19 wat voor de nodige doorstroming moet zorgen.
Ondertussen zijn we ook met 2 om SCA te runnen en werd fs fan pas verlengd (mei).

Het zou zonde zijn volgens mij om dit allemaal weg te gooien om sneller in eerste klasse te zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michael Coppens



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 337

BerichtGeplaatst: 05-08-2011 17:29:23    Onderwerp: Reageren met citaat
dan denk ik dat de meerderheid niet echt 100% pro is Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 05-08-2011 18:03:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Inderdaad Smile Geen probleem hoor Smile Ik ben er ook al van in het begin bij en ik zou ook niets liever willen om met SCA eens naar eerste te kunnen gaan!

Dus ik ga hier niet mijn wil doordrijven, als de meeste hier zeggen dat ze het niet zien zitten, dan is dat goed voor mij Smile

Ik blijf zoeken achter versterkingen voor zowel de U19 als het hoofdteam!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jenske



Geregistreerd op: 14 Feb 2010
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 06-08-2011 10:32:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Tommasi schreef:
Inderdaad Smile Geen probleem hoor Smile Ik ben er ook al van in het begin bij en ik zou ook niets liever willen om met SCA eens naar eerste te kunnen gaan!

Dus ik ga hier niet mijn wil doordrijven, als de meeste hier zeggen dat ze het niet zien zitten, dan is dat goed voor mij Smile

Ik blijf zoeken achter versterkingen voor zowel de U19 als het hoofdteam!


Great! Vive Sportclub Antwerpen!!!
_________________
Mathieu Govaert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 08-08-2011 11:43:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Footstar Sporting club Antwerpen // Forum Sportclub Antwerpen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum