online voetbal spel
Discussie van de dag 22/02: Stijnen bij het grof vuil gezet

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Footstar Sporting club Antwerpen // Forum Sportclub Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Michael Coppens



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 337

BerichtGeplaatst: 22-02-2011 09:44:55    Onderwerp: Discussie van de dag 22/02: Stijnen bij het grof vuil gezet Reageren met citaat
Manager: "Stijn heeft het enorm moeilijk"
Terwijl de zaak-Stijnen heel het land beroert, blijft de keeper zelf zwijgen. Ook zijn zaakwaarneemster wou bij Sporza niets kwijt, maar Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg spraken haar wel: "Hij is in shock."

Met de media praat Stijnen niet, Renée Vandermeersch had wel contact met hem: "Hij voelt zich slecht, slecht, slecht! Stijn is verbijsterd, voelt zich archislecht en is in shock."

"Hij kan er helemaal niet bij: al die belastende aantijgingen! Hij is helemaal van de kaart. Dit is een menselijk drama."

Vandermeersch maakt zich zorgen om Stijnen: "Hij verblijft momenteel in zijn vertrouwde familiale omgeving in Hasselt, maar is voor niemand bereikbaar. Hij heeft het enorm moeilijk en neemt voor niemand de telefoon op. Dat laatste is trouwens één van de voorwaarden die Club Brugge stelde."

"Toekomst in België? We zien wel"
Nu Stijnen zonder club zit, starten de speculaties over zijn toekomst. Maar daar wil zijn zaakwaarneemster niet over uitweiden.

"Dat is een voorwaarde die Club stelde. Of hij nog een toekomst heeft in België? Dat zullen we nog wel zien. Laten we er eerst voor zorgen dat we de stukken zo goed als mogelijk kunnen lijmen."

De meeste waarnemers zijn er echter van overtuigd dat hij zijn carrière in het buitenland zal moeten voortzetten.


Laatst aangepast door Michael Coppens op 22-02-2011 09:47:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michael Coppens



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 337

BerichtGeplaatst: 22-02-2011 09:47:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Het is een zaakje die stinkt volgens mij. Stijnen zal wel iets gedaan hebben, maar om hem zo door het slijk te trekken... ik heb mijn twijfels.
Hebben ze hem gezocht? Moest hij buiten?
Ik weet het niet. Pas op: ik geloof ook niet dat Stijnen vrijuit gaat, maar vind deze zaak te verdacht veel opgeblazen. Daar zit gewoon veel meer achter.
Als ze nu alle fora gaan controleren, dan zouden veel spelers sneuvelen denk ik.

Nu ja het enige wat kon gebeuren is gebeurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Mardulier



Geregistreerd op: 30 Nov 2009
Berichten: 561

BerichtGeplaatst: 22-02-2011 10:42:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Het gaat ineens wel allemaal héél erg snel. Het is (en al het hele seizoen) dikwijls moeilijk om ons echte Club te herkennen. De keiharde zakelijke manier van werken nu is zo onbrugs. Nja, dat er iéts moest gebeuren was wel duidelijk. Ik hoop alleen dat ze consequent gaan zijn. Ik had eerder verwacht dat Stijnen op het einde van het seizoen zou vertrekken, want nu heb ik het gevoel dat Stijnen kost wat kost buiten moest, terwijl sommige spelers op het veld zelf (Perisic, Dirar, Dalmat) het papkind mogen uithangen zonder echte gevolgen.

Wie weet wat er de volgende dagen, weken nog allemaal in de media gaat komen in verband met Club Brugge... De laatste 2 jaar is echt een zware beproeving voor een clubsupporter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michael Coppens



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 337

BerichtGeplaatst: 22-02-2011 12:19:40    Onderwerp: Reageren met citaat
op het blauwzwartforum is nu zelfs een hele hetze ontstaan omtrent de beheerder die zogezegd gelekt heeft ... ongelooflijk eigenlijk...

Tja ik stel er mij toch nog altijd vragen bij. Stijnen moest buiten, het is zoals je zegt, zo lijkt het nu net.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tommasi



Geregistreerd op: 01 Dec 2009
Berichten: 701

BerichtGeplaatst: 22-02-2011 18:12:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Mja, 't was misschien de rotte appel die weg moest?? En op deze manier hebben ze hem kunnen pakken.. nu, ik geloof wel dat em der voor iets tussen zit ze, anders zouden ni ineens die broer en zijn verloofde zeggen dat zij het gedaan hebben.
Kan zijn eh, maar er stonden stukken uit de interne keuken, dus die moeten van ne speler komen! Dus mocht hij het niet gepost hebben, hij zal het wel gelekt hebben tegen de broer... dusja!

Dat em ontslagen wordt, ni meer dan logisch vind ik! Als wij op ons werk de baas zouden zwart maken en die komt derachter, worde ook zonder pardon ontslagen wegens dringende reden (moeten ze nog niks betalen ook ni Very Happy ).

Het zaakjes stinkt inderdaad! Nu waren ze sportief eindelijk eens wat beter bezig, gebeurt dit..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rainer Ceulemans



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 148

BerichtGeplaatst: 25-02-2011 09:39:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Michael Coppens schreef:
op het blauwzwartforum is nu zelfs een hele hetze ontstaan omtrent de beheerder die zogezegd gelekt heeft ... ongelooflijk eigenlijk...

Tja ik stel er mij toch nog altijd vragen bij. Stijnen moest buiten, het is zoals je zegt, zo lijkt het nu net.


Op bzf is alles een hetze Wink

Nu, er is meer aan de hand dan enkel die berichten hoor. Wat? Dat hebben we het raden naar...
_________________
hasta la victoria siempre

Oh oh oh, toch be’k blij, da ‘k in Zottegem ben geboren,
want bij ons stierft er nog niemand van den dust
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Footstar Sporting club Antwerpen // Forum Sportclub Antwerpen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum