Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Martijn Mardulier

|
Geplaatst: 07-02-2010 20:54:31 Onderwerp: Jupiler Pro League |
|
|
|
Hier is precies wel nood aan.
Om terug te komen op die rode kaart. Het moge echt wel duidelijk wezen nu. De titel moet naar Brussel. Alcaraz, Van Gijseghem, Vargas, en nu Geraerts. Het lijkt wel of er een spelletje tussen de 'refs' aan de gang is: laten we het blauwzwart zo moeilijk mogelijk maken.
Of hoort dit allemaal bij de nasleep Witsel-Wasil?
Het is alleszins echt niet meer plezant zo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Michael Coppens

|
Geplaatst: 07-02-2010 22:53:39 Onderwerp: |
|
|
|
ik onthou mij van alle commentaar, aangezien ik die niet openlijk mag geven.
Rood van Geeraerts niet gezien, die van Vargas was een echte verrassing |
|
Terug naar boven |
|
|
Rainer Ceulemans

|
Geplaatst: 08-02-2010 08:53:21 Onderwerp: |
|
|
|
Jep, hier is er een nood aan.
Het is gewoon belachelijk. Ik weiger in omkoping of iets dergelijke te geloven. Maar op den duur...
En als dit alles in nasleep is van de affaire Witsel-Wasyl man, dan zijn de scheidsrechters hier nog zwakker dan ik dacht. _________________ hasta la victoria siempre
Oh oh oh, toch be’k blij, da ‘k in Zottegem ben geboren,
want bij ons stierft er nog niemand van den dust |
|
Terug naar boven |
|
|
Tommasi

|
Geplaatst: 08-02-2010 16:47:44 Onderwerp: |
|
|
|
Haha ja.. rode kaart was weer een lachertje en zeker de commentaar van de ref! Teken dat hij het helemaal niet of volledig fout heeft gezien.. Als Geraerts tackelt met gestrekt been.. dan denk ik ni dat er nog tackles mogen gebeuren hoor, want hoe geplooid kan een been zijn + hij heeft zuiver de bal en raakt amper de man! Alstublieft Dankuwel Anderlecht!
Meneer refjes: bezint eer ge begint en geef een fatsoenlijke uitleg voor de missers die begaan worden!! 3 rode kaarten op 4? matchen is echt wel duidelijk hoor.. na 2 verloren kampioenschappen moet de titel terug naar Anderlecht! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|